Sári vagyok

Ma van a szülinapom. Sírok a csapdakoncikon. Szeretek csigákat felszeletelni. Párizsba költöztem és Pesten hagytam a barátaimat.

Új emailcímem van!

2010.09.11. 03:32 - FASMAEB.ELTE

Most, hogy meg egy lepessel kozelebb kerultem a nyugdijhoz, amikor majd rengeteg idom lesz levelezni, gondoltam, letrehozok meg idejeben egy uj emilt.

íme:

fasmaeb@yahoo.com

es mielott az ido vasfoga probara tenne a memoriamat, vür alle Fälle ideirom a jelszot is:

Zenemano

 

ide, ha akarnanak, se tudnanak irni a sanyiek... :P

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hujesari.blog.hu/api/trackback/id/tr252287630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csigaszeletelő 2010.09.12. 16:33:27

Milyen hosszú keze van a babának a fejlécben!


süti beállítások módosítása