Sári vagyok

Ma van a szülinapom. Sírok a csapdakoncikon. Szeretek csigákat felszeletelni. Párizsba költöztem és Pesten hagytam a barátaimat.

Köszönet!!

2010.09.13. 17:26 - FASMAEB.ELTE

Nekem vannak a legjobbfej barátnőim az egész világon!!!!!!

Életem legeslegjobb szülinapi meglepijével ajándékoztak meg, pedig már kezdtem morci lenni, hogy elfelejtették, de ez is csak a szuperaji része volt.

ezzel a kis virágcsokorral köszönöm meg Nekik, hogy gondoltak rám, sokat dolgoztak vele és hogy még nem felejtettek el annak ellénre, hogy otthon hagytam őket..

KÖSZÖNÖM!!! NAGYON SZERETLEK TITEKET!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://hujesari.blog.hu/api/trackback/id/tr462293307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csigaszeletelő 2010.09.14. 14:26:05

Hú, bárcsak nekem is ilyen jófej barátaim lennének!
De azért vigyázz velük, azt hallottam nem tudnak titkot tartani.

csigaszeletelő 2010.09.14. 14:32:29

Hú, bárcsak nekem is ilyen jófej barátaim lennének!
Csak vigyázz, állítólag nem tudnak titkot tartani.

csigaszeletelő 2010.09.14. 14:33:59

Bocs, hogy ezt kétszer írtam, csak kicsit furán működik a blogod.

FASMAEB.ELTE 2010.09.14. 18:08:59

nem tudnak titkot tartani?
én ilyenkor fogom magam és párizsba költözöm.
őket meg otthon hagyom..


süti beállítások módosítása