Sári vagyok

Ma van a szülinapom. Sírok a csapdakoncikon. Szeretek csigákat felszeletelni. Párizsba költöztem és Pesten hagytam a barátaimat.

egy éve blogolok már...

2011.09.11. 19:09 - FASMAEB.ELTE

Ezt nem hiszem el! Megint mindjárt vége a szülinapomnak, és megint ugyanaz a két ember feledkezett meg rólam... :'(
Még csak egy almaegyüttest sem volt gerincük posztolni a falamra. vagy legalább valaki más jókívánságát belájkolhatták volna.. 
Na mindegy, azért nem szabad rögtön a legrosszabbra gondolnom, hiszen tavaly is picit megkésve ugyan, de életem legjobb ajándékát kaptam tőlük. Amit nem is lehet felülmúlni, ezért abban nem is reménykedem, hogy annál jobb lesz. Ráadásul most mindkettőnek elég sűrű az élete amúgy is, újabb műtétek, szerelmek, iskolák... Igazából nem is csoda, ha megfeledkeztek a szülinapomról. 
Azért a biztonság kedvéért itt ez a kép, hogy HELLO hátha, nézik a blogom, és eszükbe jutok... 

A bejegyzés trackback címe:

https://hujesari.blog.hu/api/trackback/id/tr292431843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csigaszeletelő 2010.11.22. 16:19:03

Na, milyen volt? Mesélj már!


süti beállítások módosítása