Sári vagyok

Ma van a szülinapom. Sírok a csapdakoncikon. Szeretek csigákat felszeletelni. Párizsba költöztem és Pesten hagytam a barátaimat.

Halloween van

2010.10.30. 19:44 - FASMAEB.ELTE

ez a kedvenc ünnepem az évben!

ilyenkor bárminek beöltözhetek, persze mindig zombi szeretek lenni a legjobban, mert az olyan ijesztő. Természetesen idén is az leszek, bár pár éve a feltámadt Rómeó és Julia is jó kis kösztüm volt a Zsozsóval.

kész is lett a sminkem, meg is mutatom gyorsan!

 

ilyen voltam:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

és ilyen lettem:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ijesztő, mi?!

 

de szerencsére az se nagy baj, ha elkenődik a sminkem és megfogja a jelmezem, mert a kedves szállító bácsik felhozták az ötödikre a vadi új mosógépunket és már be is üzemeltük! JUHÉÉÉ

 

csoki

(-t, vagy csalok!) :P

A bejegyzés trackback címe:

https://hujesari.blog.hu/api/trackback/id/tr762410326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása