Sári vagyok

Ma van a szülinapom. Sírok a csapdakoncikon. Szeretek csigákat felszeletelni. Párizsba költöztem és Pesten hagytam a barátaimat.

Ma volt a szülinapom...

2010.09.11. 03:13 - FASMAEB.ELTE

Mindjárt vége. Elmúlik a születésnapom, és a két ember, akitől a legjobban vártam, hogy felköszöntsenek, úgy tűnik, megfeledkezdtek rólam.

Nem baj. végülis így is jól szórakoztam. Nagyon hagulatos volt az ünneplésem, a JL-kel, meg a JL mamájával meg papájával. Igazán kedves emberek, azt hiszem, jól fogom magam érezni itt velük. Két évig.

na, akkor azt hiszem megajandékozom magam egy kis hazaival:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hujesari.blog.hu/api/trackback/id/tr302287629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása