Sári vagyok

Ma van a szülinapom. Sírok a csapdakoncikon. Szeretek csigákat felszeletelni. Párizsba költöztem és Pesten hagytam a barátaimat.

Egy párizsi háziasszony naplójából

2011.10.25. 23:24 - FASMAEB.ELTE

Nem csak nekem van ám szülinapom... Ma 28 éves a kedvesem. Amíg ő a munkában van, én sem voltam rest: készülődéssel töltöttem a napot. ;)

Először rendbe kellett szedni a háztartást, ezért először mosogattam, utána összehajtogattam (szakszerűen) párom zoknijait, megvarrtam lyukas gatyáját, majd magamra is szakítottam egy kis időt... mégse mehetek kötényben koccintani vele eme jeles napon..

Úgyhogy hipphopp kiválasztottam a ruhámhoz illő fülbevalópárt, harisnyát és cipőt húztam, egy utolsó simításként átfésültem a frizurámat, végül pedig összedobtam egy kis vizuális csemegét, amit tegnap tanultunk a geeksuliban. 8-)

Most viszont rohanok, hogy odaérjek a családi mulatságra!

A bejegyzés trackback címe:

https://hujesari.blog.hu/api/trackback/id/tr43330210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csigaszeletelő 2012.02.16. 11:16:49

A barataid szuletesnapjara mar nem is gondolsz?

FASMAEB.ELTE 2012.02.16. 16:18:05

@csigaszeletelő: ez az én blogom, nem az övék!


süti beállítások módosítása