Sári vagyok

Ma van a szülinapom. Sírok a csapdakoncikon. Szeretek csigákat felszeletelni. Párizsba költöztem és Pesten hagytam a barátaimat.

itt van az ősz, itt van újra...

2010.09.17. 16:08 - FASMAEB.ELTE

Honvágyam van.

Állandóan Budapest jár a fejemben. Vajon mi történhet otthon?  Vajon mi a mai menü a Fecskében? Vajon vannak-e ellenőrök a Kálvinon a mozgólépcső tetején? Hogy áll a Margit híd felújítása? Tényleg bezárják-e a Szimplakertet...

...pedig mennyi boldog időt töltöttem ott fiatal koromban! Hány francia vendégemnek mutattam meg ott, hogy miért is a legjobb hely a világon Budapest! Oh Unicum! Oh dohányfüstös kocsmák! Oh zsíros deszka!

Egész héten, amíg "elvileg" "programozni" "tanultam", folyton azon kaptam magam, hogy az otthoni időjárás előrejelzéseket nézegetem.. (Így nem is csoda, hogy alig maradt időm blogolni... ezúttal is bocsi, kedves olvasó!) Szegényeknek nincs valami szép idejük. Szegény Anna, milyen nehéz lehet neki, hogy - a csiga(mmm...nyami)tempójával percek alatt elázik... És ha lenne esernyője, se tudná fogni! Bárcsak ott lehetnék a sárga ernyőmmel, hogy segítsek neki! A Sanyin mondjuk nehéz lenne, mert a bicikli mellett nehezen tudnék szaladni egy nyitott esernyővel.. de azért remélem, hogy a szemüvegére csoportosuló esőcseppek nem veszélyeztetik nagyon a közlekedésben. Kár lenne, ha rámenne a másik bokája is..

 

Ohlálá, hogy elkalandoztam! Azt hiszem, inkább elkezdek lakást keresni... kár lenne, ha végül tényleg decemberig a szülőkkel laknánk...

Ja, meg el ne felejtsek egy részletes beszámoló köremailt írni a lányoknak! Szegényeket mostanában elhanyagoltam egy kicsit.

 

Na további szép esős napot minden budapestinek!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hujesari.blog.hu/api/trackback/id/tr902303464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása